Translate

2013. június 29., szombat

Expressz málnalekvár holnapra, tiramisu tortához

Remélem, a tortát össze tudom rakni holnap. A lekváron már biztosan nem múlik, mert jó állagú és nagyon finom lett.

Persze, kicsit elrontottam az elején. Nem paszíroztam át a gyümölcsöt, eszemben sem volt. Főzés közben rájöttem, hogy muszáj, mert nem ízlésesn úgy, meg a tortaevési komfortfokozat is alacsony lenne a magok miatt.

Legközelebb először turmix, aztán paszír, aztán főzés.


Hozzávalók:
  • 50 dkg málna
  • 20 dkg cukor
A gyümölcsöt egy vastag aljú lábasba tettem, rászórtam a cukrot, és lassú tűzön addig főztem (Szerintem kb. 20 perc, de nem néztem az órát. épp egy pohár vörösbor elszürcsölgetési idejébe tellett.), amíg a fakanál nyomán már nem folyt össze a lábas alján.

Ezután átnyomtam egy szitán, és áttöltöttem ebbe az üvegedénybe:







Holnap elegyedik fehércsokival, mascarponeval és tejszínhabbal, majd beleköltözik egy csokoládés piskótába.
Anti anyukáját merénylem meg vele a 70. szülinapjára.

Nincsenek megjegyzések: