Translate

2014. január 30., csütörtök

Játék - Ismerjük meg egymást!


Ezt a "retro" játékot Szera indította útjára, azzal a kedves gondolattal, hogy így kicsit jobban megismerjük egymást és megtudjuk kit is rejtenek a blogok, melyeket oly sokan meglátogatunk. :)

Engem a ...konyhán innen-kerten túl... blog írója, Ági hívott meg a játékra, és én ennek nagyon-nagyon örülök. :)

A játék szabályai:

(Kipécéztek! - szólt a régi játék, ezért a szóhasználat.)
  1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
  4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy meghívtad őket a játékra.
7 dolog rólam:
  1. Nem szenvedélyem a főzés, mindössze szeretem jól csinálni, amit éppen csinálok.   
  2. Lusta vagyok és borzasztóan kényelmes, ez sokat segít abban, hogy kreatívan főzzek. 
  3. Nem mindig van kedvem "blogolni", így van egy csomó kép a számítógépemen, amiről már soha nem készül blogbejegyzés, mert nem emlékszem, hogyan és pontosan miből készült az étel, ami a képen van.
  4. Az idén ősszel lesz 30 éve, hogy megismerkedtem az urammal, aki szerint tudatni kell a világgal, hogy neki főzök, nem csak úgy l'art pour l'art. Erre nagyon büszke vagyok.
  5. Két dolgot szeretek nagyon. Amikor körülöttünk nyüzsögnek a gyerekeink és azt, amikor csak kettesben vagyunk. Az előzőt nem kell elmagyarázni, az utóbbi pedig azért jó, mert jó együtt élni a tudattal, hogy egészséges felnőtt gyerekeink vannak, akiket el tudtunk engedni és akik le tudtak válni.
  6. Egyik kedvenc időtöltésünk a tematikus budapesti turistaság.
  7. Nagyon szeretünk barangolni az országban.
 Akiket meghívok a játékra, mert szeretném jobban megismerni:
  1. Hugi - a Papazsíroskenyér blog írója
  2. Szilágyi Balázs - a Rántott hús wokban blog írója
  3. Emi - a Piaci mustra blog írója 
  4. Süni - a Süni Süti blog írója
  5. Gabi - a Notburga konyhája blog írója
  6. PO - a Pásztortűz blog írója
  7. Alexandra - a Káoszkapitány konyhája blog írója

 

5 megjegyzés:

Cheffeleseg írta...

Ez csucs, tok szuper dolgokat irtal. A ferjedert kulon irigyellek. Meg a gyerkocokert is! Szuper elet ez, az, amiket az amerikai romantikus filmek akarnak bemutatni, de mindig csak a kezdesig jutnak. Bezzeg TI!!! Igy kell ezt csinalni! Gratulalok!

Ági írta...

:D Örülök, hogy játszottál és ennyi mindent megtudhattunk Rólad/Rólatok! :)

Márti írta...

Én örülök, hogy számontartasz! :)

Márti írta...

Kedves Kristina! Nagyon kedves, amit írtál. Nekem ilyesmi még eszembe sem jutott, "gyűrjük" egymást az urammal! :))))

Unknown írta...

Kedves Márti!

Nagyon köszönöm a meghívást. És ha (nem is) kicsit késve, de én is megírtam a magam kis listáját! :)

http://rantotthuswokban.bmintbalazs.com/7-titok-amit-megosztok-veled

Jó főzőcskézést!