Translate

2014. július 13., vasárnap

Só, fokhagyma, kapor, uborka, joghurt

Hogy közhelyes legyek, az egyszerű mindig nagyszerű, így a joghurtos uborkasaláta is.

Amiből készült:
  • 1 kisebb kígyóuborka
  • 6 db kovászolni való uborka
  • 6 cikk fokhagyma
  • 1 pici csokor kapor
  • 1 lapos evőkanálnyi só
  • 7 dl-nyi natúr joghurt
Egy tálba tálba tettem egy szűrőt, beletettem egy angindarabot (Szeretem a "párnahuzatot" használni ételek szűrésére. A kocsonyát is mindig ezen öntöm át.) és beleönöttem a joghurtot, majd visszatettem a hűtőszekrénybe.

Az uborkákat a tökgyaluló betéttel a hosszukra merőlegesen csíkokra reszeltem, elkevertem sóval és 3 cikk zúzott fokhagymával, majd kb. 30 percet állni hagytam.

Miután kinyomkodtam az uborka levét, ráreszeltem még 3 cikk fokhagymát, rászórtam az apróra vagdalt kaprot, elkevertem a lecsöpögtetett joghurttal, és visszatettem a hűtőszekrénybe.

Abbahagyhatatlan.








Nincsenek megjegyzések: