Translate

2015. március 15., vasárnap

Zöldségpörkölt, marokkói módra

Az uram talált egy ételt az izraeli konyha blogon, amit én vegánosítottam. Hú, de nagyon jó lett.

Hozzávalók:

  • 20 dkg-nyi gomba
  • 1 db közepes nagyságú padlizsán
  • 1 db közepes nagyságú cukkini
  • 2 evőknál olívaolaj
  • 4 cikk zúzott fokhagyma
  • 1 púpozott kávéskanál fűszerpaprika
  • 1 púpozott kávéskanál csípős fűszerpaprika
  • 1 kávéskanál római kömény
  • 1 kávéskanál kurkuma
  • 1 nagy marék olívabogyó
  • (frissen) őrölt bors
  • 1 doboz egészes paradicsomkonzerv
  • 1 pohárnyi paradicsompüré
Az elkészítése:
  • Egy wokban külön-különmegpirítottam a felcikkezet gombát, a felszeletelt cukkinit és padlizsánt.
  • A zúzott fokhagymát szép sárgára pirítottam a magmaradt olajban. Előtte kikapcsoltam a tüzet a wok alatt, hogy kicsit kihűljön, így nem égettem meg. 
  • Hozzátettem a paradicsomot (az egész paradicsomokat a kezemmel szétnyomkodtam), paprikát, római köményt, kurkumát, sót, borsot és az olajbogyót, lefedtem, és kevés ideig forraltam.
  • Visszatettem a sült zöldségeket és készre főztem.
Párolt barnarizs volt hozzá.
 

Nincsenek megjegyzések: