Translate

2016. október 29., szombat

Most jól megrémisztek mindenkit

Nem. Nem nyitok vitát, hogy ki mit ünnepel, ki miben hisz, vagy nem hisz... Azt viszont kijelentem, hogy az ember élete attól lesz színes, hogy teremt magának alkalmakat, amelyek egyik napot megkülönböztetik a másiktól. Fontosnak tartom, hogy éljük az életünket és az ne csak elmúljon szép csendesen (vagy kevésbé szépen és kevésbé csendesen...).
Egyébként a kekszeket az uram osztályának sütöttem, az iskolai halloween partira.


Szóval, mi örömmel esszük ezeket a kekszeket, amelyek most épp rémisztenek, máskor aranyos cicafejek,
 megint máskor meg a lányom esküvői vacsoráján csillogó-villogó, elegáns aprósütemény képében mutatkoznak, így:


Ha rákattintotok ott fenn, a cicafejes linkre, olvashatjátok a receptet, de persze ide is leírom.

Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 12 g sütőpor
  • 20 dkg cukor
  • 20 dkg vaj
  • 2 tojás
  • 1 zacskó vaníliás cukor
  • mandula aroma
  • csokoládé
A lisztet a sütőporral elkevertem, majd a többi hozzávalóval összegyúrtam. Kb. 0,3 cm vastagra nyújtottam, és kerek kekszeket szúrtam ki belőle. Minden másodikba 2-2 csokoládé pasztillát nyomtam, hogy nagy szemeik legyenek, majd, kb. 180 fokos sütőben, 8 perc alatt sültek meg.
A felébe mandulaaromát gyúrtam, mer' mégiscsakrémisztőbb úgy.

A szájuk olvasztott étcsokoládé lett, amit egy zacskóba töltöttem, aminek a csücskére vágtam egy pici lyukat, amin keresztül írókáztam. Persze, a szemeket is lehet írókázni, de nekünk most épp volt itthon pasztilla.








Nincsenek megjegyzések: