Translate

2018. április 29., vasárnap

Halkrém

Ez egy gyorsan készülő, nagyon finom reggeli  (már, ha valaki szereti a halat). Én mindössze 3 hozzávalót tartok elengedhetetlennek, a többi már annak a kérdése, mi van itthon, mit eszünk szívesen, esetleg mi teszi szebbé.

(Nem írok mennyiségeket, mert szinte mindegy, miből mennyi. Meg kell kóstolni, és nézni kell, elég szép-e. Már amennyire egy halkrém szép lehet...)

Szóval, az alap
  • halkonzerv (ez most szardínia volt, amit napraforgó olajban tettek el)
  • vaj
  • mustár
a turbó:
  • kapribogyó
  • tabasco
  • őrölt bors 
  • aszalt paradicsom
  • friss uborka
  • citromlé
A szardíniákat olajostól egy tálkába borítottam, hozzátettem a vajat, és a mustárt, csepegtettem bele tabasco mártást, őröltem borsot, nyomtam bele citromlevet és egy villával összekevertem.
Az olajtól lecsöpögtetett paradicsom szeleteket kockákra vágtam, uborkát szintén, a kapribogyókat csak úgy tessék-lássék módon összevagdaltam, ezeket is közé kevertem, és már kész is volt.

Azonnal is tökéletes, de ha előző este csináljuk, még a tökéletesnél is tökéletesebb.










Nincsenek megjegyzések: